۴ پاسخ

عزیزم حتما به دکترت اطلاع بده اون شرایطتت رو بهتر میدونه ک دردات رو کنترل کنه یا بگه اشکال نداره

من ک به خاطر همین دردی ک توضبح دادی سه روز بستری شدم بعد خوب شدم برگشتم

منم همینجوری شدم چندبار تا حالا

اگ شک داری برو ان اس تی بده

سوال های مرتبط