بچه ها الان ترشی بخوریم عیب داره

۶ پاسخ

من بعد یک ماه و نیم خوردم اونم درست روزی که پریود شده بودم😅😅😅

والا دارم میخورم چیزش نشده خدارو شکر

یه کم بخور واکنش بچه‌ت ببین اگه شیرت پس زد یا بدنش حساسیت زد دیگه نخور گناه داره

منم از ۳۵روز ب اونور همه چی خوردم

منم میخورم

من بعد یک ماه خوردم طاقت نیاوردم😉

سوال های مرتبط

مامان داداشی مهدیار مامان داداشی مهدیار ۸ ماهگی