خوبه جوابش؟ چطور از رو اين جنسيت ميگن

تصویر
۴ پاسخ

فکر کنم‌علمی‌نیست ولی میگن بتا بالا باشه دختره
مال من که اینجوری بود..

دخملیع

آزمایشتون تا جایی که من اطلاعات داشتم خداروشکر خوبه عزیزم .
بنظرمن جنسیت از روی آزمایش ان تی الکیه و برای کسانی که درست دراومده شانسی بوده🫠

همه چیت خوبه... جنسیت رو کلا تو این سونو قید نمیکنن

سوال های مرتبط

مامان آرسام و تودلی❤️ مامان آرسام و تودلی❤️ هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان شاه پسر 👼👣💙 مامان شاه پسر 👼👣💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته هفدهم بارداری
مامان تپلی🍼🪺 مامان تپلی🍼🪺 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مهدی مامان مهدی ۱ ماهگی