فکر کنمعلمینیست ولی میگن بتا بالا باشه دختره
مال من که اینجوری بود..
دخملیع
آزمایشتون تا جایی که من اطلاعات داشتم خداروشکر خوبه عزیزم .
بنظرمن جنسیت از روی آزمایش ان تی الکیه و برای کسانی که درست دراومده شانسی بوده🫠
همه چیت خوبه... جنسیت رو کلا تو این سونو قید نمیکنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.