چیزایی مثل فرنی،شیر برنج،بستنی،معجون ،کاکائو بله وزن دهی خوبی دارن و شیرینم هستن
ولی چیزایی مثل زولبیا بامیه،شکلات،نوشابه،انرژی زا فقط ضرره هیچ سودی برای بچه نداره جز اینکه خودت دیابت میگیری
نه قند خودتو میبره بالا
پروتئین بیشتر وزن میگیره
آره عزیزم مثلا معجون خیلی خوبه زود زود بخور
شیرینی هایی مقویی مثل معجون.فرنی.و... اما ن همیشه بخوری مثلا هروز ن اگر قند نداری اول مطمئن شو قند نداری بعد بخور 🤩ایشالله ب سلامتی کنار بیایی عزیزم
ولی خب زیادیش خوب نیست
آره جان به قول دکتر من وزن کاذب میده
آره قندتو میبره بالا قند از جفت رد میشه به بچه میرسه اونو چاق میکنه اما چاقی مفرط هست و ممکنه اونم قند خون بگیره
نه لزوما بستگی داره چی باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.