بچه ها کرم لایه بردار تو دوران شیردهی نباید زد؟؟؟

۴ پاسخ

من میزنم

چ لای برداری میزنی خوبه؟
جواب گرفتی؟

من لایه بردار ضعیف یا همون ساده استفاده میکنم اونا میشه چون پوستم خیلی خشک و ملتهب بود یا اسکراب ژنو بایتیک خوبه من میزنم مشکلی نداشت

نه گلم

سوال های مرتبط

مامان 𝒜𝓇𝒶𝒹🍼🩵🧸 مامان 𝒜𝓇𝒶𝒹🍼🩵🧸 ۶ ماهگی
مامان فنچول💞👩‍👦 مامان فنچول💞👩‍👦 ۱۷ ماهگی
مامان آیلین ❤️ مامان آیلین ❤️ ۱۳ ماهگی