دردی نداره
امپول بی حسی درد داشت ؟من شنبه زایمان دارم سزارین دومم یه بار تجربه دارم اما یادم رفته
دیدی استرسه هست 😂
اصلاااااا
من امروز رفتم بکشم گفت جذبیه😂نمیدونم مگه خودش بخیه نزده بود که گفته بود بیا بخیه هاتو بکشم؟!
اصلا درد نداره راحت راحت باش هیچی حس نمیکنی
نه هیچیییی
عمل به این بزرگی رد کردی بعد برا ی بخیه استرس داری نه عزیزم پوستت جوش گرفته اصلا درد حالیت نمیشه
من فکر میکردم خیلی درد داره ولی یه لحظه حس مور مور وچندشم شد و سریع تمام
اصلااااا درد نداره الکی استرس نداشته باش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.