سلام خانما فردا باید بخیه هام بکشم درد دارع؟

۵ پاسخ

اصلا درد نداره

نه اصلا

دردنداره

نه عزیزم

ن اصلاااا

سوال های مرتبط

مامان فاطمه نورا🦢🦋 مامان فاطمه نورا🦢🦋 ۱۰ ماهگی