وایی ماه هشتم نمیگذره

۱۴ پاسخ

خیلی مضخرفه😭

اره والا خیلی بده دیر میگذره

اصصصصصلا.مرررردم

نگووووو من تازه وارد هشت شدم 🥲

پس ماه نه و چی میگیییی🥴😭

حالا فکر کن فروردین همینطوری خودش طولانیه و تموم نمیشه من که ماه هشتم میشه کل فروردین

ماه نهم بدتر نمیگذره🫠

باز هشت خوبه ماه هغت خیلی دیر گذشت

بزار وارد ماه نهم بشی اونجا سلامت می کنم 😂😂

من چی بگم هنوز ۲۵ هفته هستم 😭😑😑

از ماه نهم نگم برات

ماه نهم از همه ماها سخت ترهههه

ماه هفت چطوره؟

وای یا علی اصلا نمیخام بهش فکر کنم،همه میگن دیر میگذرع🤣🫠

سوال های مرتبط

مامان ِالوین مامان ِالوین هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان اراد و مهراد🐣 مامان اراد و مهراد🐣 ۵ ماهگی
مامان آنیل🧸🤎 مامان آنیل🧸🤎 ۴ ماهگی