خیلی مضخرفه😭
اره والا خیلی بده دیر میگذره
اصصصصصلا.مرررردم
نگووووو من تازه وارد هشت شدم 🥲
پس ماه نه و چی میگیییی🥴😭
حالا فکر کن فروردین همینطوری خودش طولانیه و تموم نمیشه من که ماه هشتم میشه کل فروردین
ماه نهم بدتر نمیگذره🫠
باز هشت خوبه ماه هغت خیلی دیر گذشت
بزار وارد ماه نهم بشی اونجا سلامت می کنم 😂😂
من چی بگم هنوز ۲۵ هفته هستم 😭😑😑
از ماه نهم نگم برات
ماه نهم از همه ماها سخت ترهههه
ماه هفت چطوره؟
وای یا علی اصلا نمیخام بهش فکر کنم،همه میگن دیر میگذرع🤣🫠
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.