ماه هشتم چرا اینقدر نمیگذره😫

تصویر
۹ پاسخ

باهات موافقم ۸ از همه دیرتر برا منم گذشت

تقرببا با همیم حالا تازه وارد ۸ ماه شدیم عجله نکن واسه من ۶ و ۷ خیلی دیر گذشت بنظرم باز ۸ بهتره

برای من ۷نگذشت دلم خون شد تا اومدم تو۸

چه نرم افزاری عزیزم؟

وایی قبول دارم چه ۹ ماه داری چه ماه هشتم وایی مگه میگذره

چ باحاله چ برنامه ایه این

یه دوسه ماهی هستی تو ماه هشتم 😁😁🤣🤣🤣

وای خوشبحالت از خیلی جلوتری میگذره ایشالله نینیتم بغلت میگیری

منم همینطورفکر میکردم تارسیدم ماه نهم😊کلا هرچی میگزره ازماه نه حس میکنم به تاریخ زایمانم دورترمیشم جای نزدیکتر😅

سوال های مرتبط

مامان اراد و مهراد🐣 مامان اراد و مهراد🐣 ۵ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱ ماهگی
مامان دلاوین مامان دلاوین ۴ ماهگی