باهات موافقم ۸ از همه دیرتر برا منم گذشت
تقرببا با همیم حالا تازه وارد ۸ ماه شدیم عجله نکن واسه من ۶ و ۷ خیلی دیر گذشت بنظرم باز ۸ بهتره
برای من ۷نگذشت دلم خون شد تا اومدم تو۸
چه نرم افزاری عزیزم؟
وایی قبول دارم چه ۹ ماه داری چه ماه هشتم وایی مگه میگذره
چ باحاله چ برنامه ایه این
یه دوسه ماهی هستی تو ماه هشتم 😁😁🤣🤣🤣
وای خوشبحالت از خیلی جلوتری میگذره ایشالله نینیتم بغلت میگیری
منم همینطورفکر میکردم تارسیدم ماه نهم😊کلا هرچی میگزره ازماه نه حس میکنم به تاریخ زایمانم دورترمیشم جای نزدیکتر😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.