طبیعیه من تا بیست روز اینطوری بودم آنتی بیوتیکات و سر موقع بخور اوکی میشی طبیعی هست
اره منم دقیقا توهمین حالتم ادارم میکنم خیلی دردم میاد بخیه هامم میسوزه
شیافت بزار
درد شکم بخاطر اینکه رحم داره جمع میشه طبیعیه
منم سزارین شدم اصن همچین دردایی حس نکردم
داروهاتو مرتب میخوری؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.