۱۳ پاسخ

الهی شکر سالمه میتونه اذیت کنه میتونه بازیگوشی کنه الهی شکر نیاز به هیچ دارویی و هیچ دکتری نداره دیگه هر کار میکنه اقتضای سنشه بچه منم تو این سن همینه

اتفاقا بیشتر بچه ها اینطورن.‌باید صبر داشته باشیم

تنها نیستی دختر منم اینطوریه عادت کردم

بچه منم دقیقا همینه

باهاش بازی کن. نقاشی. لگو. خمیربازی. شن بازی

پسرمنم همینه تنها نیستی سالم باشن این روزا هم میگذره فقط باید صبور باشیم

پسرمنم همینه از ساعت ۷ بیدار میشه تا ۱۱ به زور می خوابونمش مغزم ارور داده دیگه از دستش

دخترمنم همینه اصلا ناراحت نباش بایدصبوری کنیم تابزرگترشن

دختر منم همینطوره عزیزم ، خوابشم همینطور برق و خاموش میکنم تا به زور بخوابه

عزیزم پسر منم همینه

کی میگه بچه هیچ کی اینطورنی بچه من ۱۲بیدارمیشه کلی بازی میکنه بعد۵دقیقه ک خابش میره تاساعت۳ صبح بیداره

اتفاقا منم همین الان داشتم میگفتم بخدامغزم هنک کرده هیشکی فک نمیکنم مث ایهان شلوغ باشه

پسر منو ببینی چی میگی چند لول بالاتر از بچه شماس در طول روز اذیت شیطنت لجبازی و …. داره
شبم تا ساعت ۳-۴ بیداره

سوال های مرتبط