۸ پاسخ

همه بچه ها همینن

پسر منم همینه چون بلدن نیستن سر خودشون رو گرم کنن...باید گوشی رو میگیری یه جایگزین بهش بدی

فکرکردم فقط پسر من اینجوریه

همشون همینن

وای پسر من دقیقا

بچه ی ما هم همینه برا همین دوست ندارم جایی ندارم حوصله ندارم هیی بگن وای شیطونه

خب بچه همینه دیگه

دخترمنم همینه دیونه میکنه ادما

سوال های مرتبط