جریان شیر زیاده موقع خوردن باعث دل درد بچه میشه، میتونین شیرتون رو اول یه کم بدوشین جریانش کمتر بشه بعد بدین بچه بخوره
عاروق داره شاید
یا عاروق داره یا کولیکه یا شیرت اولشه که رگ میکنه خیلی زیاد میاد ، مثلا من شیرم زیاد بیاد میفهمم از اینه میدوشم، شب ساعت ۱۱ ب بعد باشه میفهمم کولیکه چون اون تایم میگیره .در غیر اینصورت عاروق داره
عاروقشو بگیر بعد شیرش بده دوباره
از کولیکه ازیت میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.