انشالله به زودی 🕊😄
ببین شرایطمون خوب نیست ولی وقتی میگی ایرانی و آریایی باید این سنت دیرینه سال نو رو به جا بیاری، من هم خرید کردم هم سفره هفت سین میچینم
دقیقا انقد حالم بده دارم حسرت گذشته را میخورم چرا تموم نمیشه این روزا
آخ گفتی کوچولوهای ما هنوز یکسالشون نشده دوتا جنگ دیدن امیدوارم روزهای خوبی براشون تو راه باشه
کیه که دلش نخواد
واااای چقد قشنگ گفتی
حرف دل هممون💔🥲
درسته شرایط همه بده ولی من اولین عید دیاکو هست صددرصد مثل هر سال به سفره هفت سین اهمیت میدم و فروردین که تولدش هست میبرمش آتلیه حتما ولی خب خودم تصمیم ندارم براش تولد بگیرم
منم میترسم برم جای شلوغ ولی دخترعموم میگفت بازتر اونقدر شلوغ بود که جای سوزن انداختن نبود همه اومده بودن خرید بااینکه شهرمون فعلا آروم ولی من جرات نمیکنم برم
آی گفتیییی
من از اول این شرابط اصلا بیرون نرفتم از ترس دیگه داشتم افسرده میشدم امروز رفتم بیرون دیدم فقط ظاهرا من موندم خونه فقط
آخ 😭
منم بخدا
همیشه این موقع بود همه بدو بدو خونه تکونی خرید عید لباس آجیل ولی امسال تاصبح میشه میگیم خداروشکر امشب وزنده موندیم تافرداخدابزرگه منکه یادم رفته عیدی هست
امسال عید بچمو میخواستم ببرم مشهد😭
گریم گرفت منم😌
بنظرم همه این کارایی که گفتی رو بکن برای عید و تولدش خرید کن خانواده رو دعوت کن جشن کوچیک بگیر ، آتلیه ببرش برای عید و برای تولدش عکاسی کن، اگه نکنی بعدا پشیمون میشی ، عید هم هفتسین بچینگ چه ایرادی داره ؟
زندگی جریان داره بنظرم بقیه چیزا هم هر چی خدا خواست همون میشه ولی ما باید زندگیمونو ادامه بدیم نمیشه متوقف بشیم که
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.