۷ پاسخ

ببین دنیا بیاد میگی کاش اون تو بود...پس بهترین استفاده هارو ببر

میگم من بیستو نه هفتم تموم شه هفت ماهم تموم میشه

دعا کنین ماهم به زودی ب هفته بالا برسیم و بسلامتی زایمان کنیم

این آخراش نمیگذره لامصب🥲😂

کاش بارداری ۷ ماه بود کلا😂😂😂

هشت ک خوبه نهم اصلا نمیگذره

واییی هشت ماه که نمیگذره

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام رضا💛 مامان هدیه امام رضا💛 ۱۰ ماهگی