خانما بچه اولتون بیشتر شبیه کیه ؟ جنسیت بچه هم بگید

۱۷ پاسخ

بچه اولم پسر کپی برابر با اصل باباش بچه دومم دختره و شبیه خودمه این سومی نمیدونم شبیه کدوممون بشه😄

باباش پسر

پسر.میگن شبیع باباشع یه عدم میگن شبیه داداشمع

پسرم کپی باباشه

خودم،پسررر

پسرم کپ دایی😉

ترکیبیه پسرم همه چیزای قشنگو از دوطرف گرفته

دخترم شبیه عمه هاشه 😄😄

کپیپیی باباش پسر انگار سرشو گذاشتن رو بچه....

دخترم کپ باباش امیدوارم حداقل پسرم شبیه من بشه😂

پسر کپی باباشه فقط چشاش خودمه 😂

باباش

پسره کپ خودمه😂

کپ باباش دختر

پسر شبیه و کپی باباش

خودم دختر

باباش دختر

سوال های مرتبط

مامان یازده ماهه مامان یازده ماهه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان وروجک ❤🍼 مامان وروجک ❤🍼 هفته سی‌وهشتم بارداری