بچه اولم پسر کپی برابر با اصل باباش بچه دومم دختره و شبیه خودمه این سومی نمیدونم شبیه کدوممون بشه😄
باباش پسر
پسر.میگن شبیع باباشع یه عدم میگن شبیه داداشمع
پسرم کپی باباشه
خودم،پسررر
پسرم کپ دایی😉
ترکیبیه پسرم همه چیزای قشنگو از دوطرف گرفته
دخترم شبیه عمه هاشه 😄😄
کپیپیی باباش پسر انگار سرشو گذاشتن رو بچه....
دخترم کپ باباش امیدوارم حداقل پسرم شبیه من بشه😂
پسر کپی باباشه فقط چشاش خودمه 😂
باباش
پسره کپ خودمه😂
کپ باباش دختر
پسر شبیه و کپی باباش
خودم دختر
باباش دختر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.