۳ پاسخ

اگ شيرخشكيه شيرشو عوض كن يبوست شده
بعدا خدايي نكرده باعث تنبلي روده ميشه همش ديگ يبوسته دختر خواهرشوهرم اينجوري بود ميگفت بايد با روغن و گوش پاك كن داخل سوراخ🍑ميكردم تا دسشويي كنه
الانم ٧ سالشه. هنوز يبوست ميشه
بنظرم يه دكتر خوب ببر

اره ..

از دو ماهگی اینجوره

سوال های مرتبط