شما هم حالت تهوع دارین یا نه ؟؟؟

۱۳ پاسخ

هی خاهر از ۵ هفته تا الان دارم میمیرم میشینم گریه میکنم

منم ندارم

نننننه

من حالت تهوع خیلی شدید دارم هیچی نمیتونم بخورم نون خالی هم میخورم حالم بد میشه دیگه فردا زنگ میزنم دکتر یه قرصی بهم بده دارم میمیرم دیگه

نهههههه

من تا حالا نداشتم😅

منم ندارم

نه ندارم😂

من از هفته ی هشت شروع شد ،الان باز کمتر شده

ن ندارم منم

شدید خواهرررر شدیدددددد
میشینم گریه میکنم برا حال خودم😂

من از هفته ۵ شروع شد تا الانم ادامه داره
اونم خیلی خیلی شدید

نه اصلا😂

سوال های مرتبط

مامان گل پسری مامان گل پسری هفته سی‌ویکم بارداری