۴ پاسخ

با پماد چشم چربش کن دوسه روزه خوب میشه اصلا چرک نمیکنه

با پنبه الکی روزی دو سه بار بزن
پماد چشم بزن
گوشواره رو هم بچرخون تو گوشش جوش نخوره رو گوشواره گوشش

پمادتتراسایکلین هم خوبه باعث میشه عفونت نکنه

مبارک باشه عزیزم 🩷
فقط با وازلین چربش کن و گوشوارشو بچرخون که جا باز کنه

سوال های مرتبط

مامان آنیا مامان آنیا ۴ ماهگی
مامان مُهَنّا مامان مُهَنّا ۶ ماهگی
مامان رقیه خانوم🍬 مامان رقیه خانوم🍬 ۱۵ ماهگی
مامان مهسا🤱 مامان مهسا🤱 ۱۵ ماهگی