۵ پاسخ

نه عزیزم بچه ات هرچقد شیر میخواد بده بخوره هیچ عیبی نداره

بده دیگه کوچولو نیست که سیر باشه نمیخوره گاهی برای ارامش سینه میگیرن

نه عزیزم
شیردهی به تقاضای بچه س
هروقت نیاز داشت باید بدی

نه چه اشکاالی

نه بده چه أشكالي داره

سوال های مرتبط