۴ پاسخ

دختر منم شیشه شیرش اونته رفتم سرشیشه بگیرم ۵۰۰ بود یومامی گرفتم خیلی خوبه شماره ۲ باید بگیری سرشیشه خودش یک قطرس الان ۲ قطره بگیر اولش یکم سخت میخوره زیاد میاد دهنش اما کم کم عادت میکنه الان دخترم راحت میخوره دیگه اولش بد میخورد همش میریخت از دهنش بیرون

عزیز میشه عکس شیشه شیرش بزاری

از داروخونه بگیر سر شیشه یا سیسمونی

اره عزیزم

سوال های مرتبط