۳ پاسخ

منم همینو پرسیدم
درد دارم ولی اجازه معاینه ندادم میترسم دهانه رحمم باز شده باشه

منم همه اینارو دارم امروز ان اس تی هم دادم ولی انقباض نداشتم هنوز خداروشکر گفتن دردا طبیعیه ب قول قدیمی‌ها ماه درده و کاربشم نمیشه کرد

ن عزیزم طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان 🌹یکی یدونه🌹 مامان 🌹یکی یدونه🌹 ۱۱ ماهگی
مامان امیر مهدی مامان امیر مهدی هفته سی‌وششم بارداری
مامان نورا و حسنا مامان نورا و حسنا هفته چهلم بارداری