#پوشک
#گهواره
#کولیک
#شیرخشک
#واکسن

تصویر
۴ پاسخ

واقعا خدا لعنتشون کنه باعث بانیشو

اره واقعا هرسال میگیم از امسال بدتر نمیشه ایشالا سال بعد خوب باشه و باز تکرار...

بنظرت فقط برای ما اینجوریه؟

به مرحله از زندگی رسیدیم ک فقط میخواییم زنده بمونیم😔

سوال های مرتبط