۲۸ پاسخ

بعله سفره هم میندازم
لباسم براش گرفتم
دنیا به امیده
منی ک نمیدونم یه روز زنده ام یاده روز
چرا این خوشی های کوچیک از خودم و بچم دریغ کنم
درسته هرچی میگذره حس وحال عید نیست ولی بچم حق داره این روزارو لمس کنه حس کنه ذوق داره
برای سبزه برای تخم مرغ رنگی و ماهی

زندگی‌ادامه داره عزیزم‌ برای بچه خرید کن هرچی دوست داره منم برای پسرم‌خزید میکنم

برای بچم یه دست گرفتم واسه عید واسه خودمون فعلا حسش نیست یه گرفتاری مالی پیدا کردیم فعلا نمیخرم ولی اگه شرایط اوکی بود حتما میخریدم سفره هفت سین هم واسه پارسال میچینم

فعلا چیزی نخریدیم

اینجا تاهرکی ازین حرفا میزنه.. انگار یه عده نشستن سریع بیان بگن.. وااا تو استرس نداری... یا دغدغه هات منو کشته... واقعا چقد مسخرن..
مامان فاطمه جون.... خیلی قشنگ جوابتو داده و منم باهاش موافقم. زندگی جریان داره... ما استرس بگیریم جنگ تموم میشه؟؟؟ خون دل بخوریم جنگ تموم میشه؟؟؟ زندگی هممون لبریزشده ازجنگ روانی.. خودمون ارامش خودمون وبچمونو فراهم کنیم.

من هیچی خرید نکردم ولی برای بچه ها می خرم حتما اگر عمری باشه سفره هم ميندازم اونا باید تو این شرایط به هر حال فشاری رو حس نکنند

من چون پسرم لباس داره و نمیگه بخر نمیگیرم اما وقتی دخترت ذوق داره حتما بگیر عیده دیگه اونم بچست این مسائل که ربطی به بچه ها نداره

من برای دخترم لباس گرفتم سفره هم میندازم ولی خودم خرید نکردم دیگه بااین وضعیتم نمیشه بیرون رفت خیلی مهم نیست تو این گرونی چی میشه خرید

من برا دخترم کامل خرید کردم
اما خودم همسرم نه اون ذوق داره نمیخوام ذوقش کور بشه

من فعلا خرید نمیکنم چون‌ معلوم‌نیس چی بشه پوله بیشتر از لباس به کارم‌میاد
لباساشم اندازشن وتقریبا نو هستن
سفره هم میندازم که بچم عکس بگیره واینا ولی خرید نمیکنم

برا دخترم خرید کردم قبل جنگ اما خودم نه حال دلم خوب نیس با این اوضاع عیدیم نداریم اما بخاطر دخترم شاید سفره باز کنم

زندگی ادامه داره عزیزم، اتفاقا بخاطر بچه هامون باید سرپا باشیم و هرکار کنیم که خوشحال باشن، حتما برو خرید حال و هوای خودتم عوض میشه.
اتفاقا منم امروز رفتم بازار براش خرید کنم چندتا مغازه رفتم پسندم نشد بچم میگفت پس چرا برام لباس نمیخری🥴

برای بچم خریدکردم آره هفت
سین می چینم

من برای بچه هام خرید کردم خونه تکونی کردم شاید برای خودمم یکی دو تیکه بخرم کلا دنیا که به آخر نرسیده دلمون خونه ولی بچه ها چ گناهی دارن چرا باید از الان قاطی درد بزرگترا بشن دهه شصت هشت سال جنگ بوده مردم عید نداشتن دیگه ؟!یا زندگی نمی‌کردن ؟!

اره عزیزززم هم واس بچم هم واس خودم پنجشنبه میرم خریدددد😍😍😍

اره بچه چ گناهی کرده حتما بگیر براش

خرید هیچی نخریدیم فعلا
اما خدا عمری بده سفره هفت سین میندازم
بخاطر بچم کوچیکه ببینه و شاد بشه
چون اون از هیچی خبرنداره ک
خداییش باهاش بازی می‌کنم میخندم اما ته دلم میسوزه برا مظلومیت بچه ها بغض می‌کنم
خدا شردشمنامونو بخودشون برگردون ملت عزیزمون شاد و سلامت باشن همیشه آرزوی قلبیمه

اره عزیزم من خودم چیزی نگرفتم ولی واسه پسرم حتی شده یک دست لباس تازه میگیرم سفره هم میندازم

ما همه خریدامون قبل این اوضاع کرده بودیم و جمعه قبل شروع شدن این ج.ن.گ چمدون هام آماده کرده بودم که برای عید برم پیش خانواده ام که این طور شد

بله . برای بچم کامل خرید کردم. بچه مگه متوجه شرایط جنگی میشه؟ چه گناهی دارن که بخوایم همچی رو ازشون بگیریم. ذوق لباس و کفش‌ .من هر کاری لازم باشه میکنه که بجم خوشحال باشه خودم مهم نیستم

ما باید دلمون خوش باشه برای بچه هامونم ک‌شده من براش خرید میکنم هفت سینم می‌چینم ولی اصلا ذوق خرید برای خودمو ندارم اصلاا

وقتی بچت شوقش رو داره حتما بچینداباس براش بخر نزار ذوقش کور بشه

من لباس رو چند وقت پیش خریده بودم،ولی راجع به سفره بله میندازیم

من لباس خریذم ولی برا خودم هنو هیچی حال و. حوصله هم ندارم
ولی سفره میندازم بچم ک حالی نیس گناه داره

بله چرا خرید نکنیم زندگی ادامه داره اتفاقا برید خریداتونو بکنید ذوق عیدو داشته باشید چون انشالله سال جدید سال تموم شدن این استرس هامونه سال پیروزی ایران عزیزمونه🇮🇷😍
"انرژی مثبت داشته باشید تا اتفاقات مثبت رخ بده"🤍🎀🤌🏻🥰

چرانخری عزیزم چراعیدنداشته باشی ب خاطرچیزی ک تقصیرتونیس درسته آدم ناراحت ازاین کسایی ک مردن ولی تقصیرمنوشماس مگ ب نظرمن بااین مرگای الکی بایدخوب بخوری خوب بخری

منم هنوز برای هیچکدوممون خرید نکردم اگه خدا بخواد فردا میرم برای بچه ها خرید میکنم سفره هفت‌سین میندازم چرا نندازم

آره منم بخاطر بچه ها ذوق دارم. فردا میبرم موهاشونو کوتاه میکنم و لباس عید میخرم .
انشالله سال بعد سال خوبی برای همه باشه

سوال های مرتبط