خرید فقط بهمن ماه واسه پسرم کردم،خونه تکونی کردم،هفت سین هم میچینم،اون موقع۸سال تو جنگ بودیم مردم جشن میگرفتن عید خوشحالی میکردن عروسی میکردن بچه دار میشدن،نباید امیدمون از دست بدیم،بالاخره روزهای آرام بهمون برمیگرده
خونه تکونی کردم و فقط برا صدرا خرید کردم خودم هیچی نخریدم
خونه تکونی بیشترش انجام شده ولی خرید اصلا نکردم اگه بتونم فردا هفت سین بچینم
ن مثل هر سال کارلمو نکردم
فقط بکم گردگیری کردم
اصلا بوی عید هم نمیاد
واسه بچه ها خرید کردیم
من خودم و همسرم لباس داریم برا دخترم خریدم فقط و خونه تکونی هم زمستون خونه جدیدگرفتیم تمیزه وکاری نداشتم فقط گردگیری اینا کردم سفره هم انشالا فردا میچینم تا وقتی زنده ایم باید زندگی کنیم
خونه تکونی نصفه و نیمه خریدم نکردم😔
خرید کرده بودم قبل شروع ابن اوضاع، خونه تکونی نمیکنم هیچوقت! هفت سین هم چیدم
هیچی و هیچی بقران هیچی خرید نکردم از بی پولی خواهرزادم باباش پولداره امروز ب پسرم میگفت ک کلی خرید کردیم لباس و اینا منو مامانم بچم بمیرم براش میگف بابام پول نداشته هیچی نخریدن برام جیگرم خون شد براش😔😔😔
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.