سوزش سر معده دارم نميدونم چى بخورم

۸ پاسخ

از جایی که میدونی بستنی هاش خوبه بستنی بگیر.من خودمم هروقت امونمو بریده سوزش بستنی جواب داده
از صنعتی ها نخور که بدتر میکنه

من همه چیو بگی امتحان کردم فقد پنتاپرازول ۴۰ بخور

فاموتیدین .یخ .بستنی

من ترش معده پدرم و‌در اورده ولی تازه فهمیدم ک کاهو خیلی خوبه واسه هضم غذا

فاموتیدین بخور

فاموتدین ۴۰
پنتوپرازول۴۰

کپسول معده ناشتا
شربت آلومینیوم

من که بخاطرش بستریم

سوال های مرتبط

مامان افرا 💕 مامان افرا 💕 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان میراث کوچولو🥹 مامان میراث کوچولو🥹 هفته سی‌ام بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته دوازدهم بارداری