خانما
درد زیر شکم که میگیره ول میکنه طبیعیه

۳ پاسخ

اگر زیاد بشه انقباضه

ممکنه ماه درد باشه ممکنه درد اصلی
اگر انقباض داری برو ییمارستان چک کنن

منم همینجوریم

سوال های مرتبط