اگه میگیره ول میکنه برو یه nst بده
نه طبیعی نیس برو بیمارستان
nst
نوار قلب جنین رو چک میکنن
حرکاتشم چک میکنن
انقباضتم نشون میده اگه باشه
دوتا وسیلست میزاره روشکمت بیست دقیقه
منم بخاطر معاینه میترسیدم برم ولی رفتم فقط ان اس تی گرفتن ازک
انقباضه
برو بیمارستان
برو دکتر خانومی خدایی نکرده مشکلی ایجاد نشه من اصلا هفته شما درد نداشتم
برو یه نوار قلب بده حتما اگه درد زایمان باشه دارو میزنن کنترل بشه
عزیزم فک کنم ما درد داری برو بیمارستان دارو میدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.