۸ پاسخ

اگه میگیره ول میکنه برو یه nst بده

نه طبیعی نیس برو بیمارستان

nst
نوار قلب جنین رو چک میکنن
حرکاتشم چک میکنن
انقباضتم نشون میده اگه باشه
دوتا وسیلست می‌زاره رو‌شکمت بیست دقیقه
منم بخاطر معاینه میترسیدم برم ولی رفتم فقط ان اس تی گرفتن ازک

انقباضه

برو بیمارستان

برو دکتر خانومی خدایی نکرده مشکلی ایجاد نشه من اصلا هفته شما درد نداشتم

برو یه نوار قلب بده حتما اگه درد زایمان باشه دارو میزنن کنترل بشه

عزیزم فک کنم ما درد داری برو بیمارستان دارو میدن

سوال های مرتبط

مامان کمیل و کیهان🩵 مامان کمیل و کیهان🩵 روزهای ابتدایی تولد