من هی دردم میگیره یکی دو ساعتی باز ول می‌کنه طبیعیه؟؟

۳ پاسخ

خوبی؟
درد زایمان بود؟

مامان سهیل خوبی؟
دردات بود؟

اگه منظم باشن درد های زایمانه

سوال های مرتبط