بچم هرچی شیر میخوره بعدش استفراغش میکنه برا چیه؟

۷ پاسخ

خوب اروغش ونمیگیری پسرمنم دیر بادگلو میزنه بزارمش بعد تکون بخوره برندارمش بادگلو بزنه بالا میاره

ببر دکتر ریفلاکس داره

زیادشیربهش میدی.

وقتی بهش شیر میدی سریع بلندش نکن که آروغ بزنه بزار یه ۵ تا ۸ دیقه بخوابه بعد بلندش کن

گوشه لبش میریزع یا پرتاب میکنه؟

رفلاکس نداره؟

رفلاکس

سوال های مرتبط

مامان آقارادمهر🩵 مامان آقارادمهر🩵 ۳ ماهگی