۷ پاسخ

خب بچه همش درحال یاد گیریه طبیعی

این یه چیز طبیعی تو همه ی بچه هان

طبیعیه رونده رشدشونه

معلومه گشنه است عزیزم دخترمنم همین جوره دکتر کودکان گفت

بازی نمیکنه؟

یه جا خوندم از کنجکاویشونه اما از رفلاکسم میتونه باشه

سوال متم هست

سوال های مرتبط

مامان آوان جان مامان آوان جان ۱۷ ماهگی