سلام مامانا کسی میدونه شربت هیدروکسی زین برایه چیه

تصویر
۴ پاسخ

اینو دکتر موقع ختنه به پسرم داد تا میدادم می‌خوابید سریع

برای حساسیته ولی دکتر واسه کم خوابی به پسرم داد چون داره دندون درمیاره خیلی اذیته اصلا خواب عمیق نداره

دکتر برا سرفه ب پسرم داد

برا حساسیت عه

سوال های مرتبط

مامان tot farangi مامان tot farangi ۱۴ ماهگی
مامان ارسلان مامان ارسلان ۱۴ ماهگی
مامان 💙جوجوهام💙 مامان 💙جوجوهام💙 ۲ سالگی