چند هفته میشه سونوگرافی سه بعدی رفت؟

۵ پاسخ

زیر ۳۰هفته عالی بعد اون نینی بزرگ میشع زیاد معلوم نمیشه معلوم میشع اما بیشتر جاش تنگه میچسبع به جفتش

من انومالی رو سه بعدی رفتم

از ۳۲ هفته به بعد بچه دیگه قشنگ دیدنیه

تو هفته های شما میشه تقریبا گلم

۳۱هفته رفتم عزیزم

سوال های مرتبط

مامان 💗💗شیدا 💗💗 مامان 💗💗شیدا 💗💗 ۸ ماهگی
مامان کیاوَش مامان کیاوَش ۸ ماهگی
مامان مهرسام مامان مهرسام روزهای ابتدایی تولد