۶ پاسخ

طبیعیه یعنی رشد سالم و عادی داره جلوشم نگیر

من کیف میکنم و با داداشش فیلم میگیریم مستند تهیه میکنم برااقای پدر میفرستیم ببینه😂

دو دسماله میگیرم😐

کاریش نداشته باش و بزار ارامش بگیره و تو این سن کاملا طبیعیه

سعی میکنم پستونک بخوره اما عوق میزنه🫠

اره میخوره میگن نباید دستشو در بیاری چون داره کشف می کنه

سوال های مرتبط