طبیعیه یعنی رشد سالم و عادی داره جلوشم نگیر
من کیف میکنم و با داداشش فیلم میگیریم مستند تهیه میکنم برااقای پدر میفرستیم ببینه😂
دو دسماله میگیرم😐
کاریش نداشته باش و بزار ارامش بگیره و تو این سن کاملا طبیعیه
سعی میکنم پستونک بخوره اما عوق میزنه🫠
اره میخوره میگن نباید دستشو در بیاری چون داره کشف می کنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.