۱۲ پاسخ

توهم مشتشو بخور خیلی خوشمزه س 😂

با این کار هم آرامش میگیره هم لثه هاشو میخارونه چون توی این سن داره لثه سفت میکنه بذار بخوره چرا میخوای از سرش بیوفته گناه داره همه بچه ها تو این سن بااااید انجام بدنش

همه بچه ها میخورن

هیچکار نکن بزار بخوره یکم دیگه بگذره یاد بگیره بازی کنه کمتر دستشو دهنش میکنه پسر منم تو 3 ماهگی خیلی دستاش دهنش میکرد الان ولی کمتر شده بیشتر با اسباب بازیاش بازی میکنه دستش بنده 😅😅😅

بچه دستشو میشناسه میخوره چرا باید از سرش بیفته

عزیزم این سن این کاره، یعنی داره دستشو میشناسه، بعدم سه ماهگی خیلی زوده برای اینکه چیزی رو از سرش بندازی😅خداتم‌شکر کن که این حرکتو انجام میده

عزیزم طبیعیه این حرکاتش چرا از سرش بیقته .هم دستاشو تازه پیدا کرده داره با بدنش آشنا میشه هم لثش داره سفت میشه ولش کن

دختر منم همین کارو میکنه مادربزرگم همیشه میگه بزار دست خودشو بخوره مزه شیر مادر میده نمی‌دونم راسته یا دروغ

دختر منم همین کارو میکنه

چرا ازسرش بیوفته
خب تازه دستشو شناخته بعدم لثه سفت میکنه میخوره اروم شه

گشتم نبود
نگرد نیست
🤦🏻‍♀️

وا بخوره چکارش داری

سوال های مرتبط