دختر منم هست اون روزایی که استرس داشته باشه تو خواب بدتر انگشت میخوره مثلا تو جمعی باشه که دلش نخواد یا سرش داد زده باشم
دیگه خودمو کنترل میکنم و گاهی از طرف انگشتش حرف میزنم میگم انگشتت گریه میکنه
و جدیدا بیشتر بغلش میکنم و نوازشش میکنم
من تا ۶ سالکی میخوردم از استرس وعدم حس امنیت ولی بهد مدرسه ترک کردم
دختر منم میخوره مخصوصا موقع خواب
من نتونستم پسرم از14ماهگی میخوره تاالان ک 4سال و نیمشه هرکارکردم نمیشه
واااای من بدترهیچجوره ترک نمیکنه😰
پسر من انگشتی به کنار کلا دستشو میخوره لباس یا هرچیزی بیاد به دستش میکنه دهنش
من پسرم انگشت شستش رو گاز میگیره
هر راهکاری که فکرش کنی انجام دادم ترک نکرده 🥲
پستونک میخورد؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.