دخترمنم اینجوریه
واس من گفت گفتم پسرم تو بزرگ شدی قوی شذی عین دوستات (اسماشونو گفتم) باید بری دسشویی راحت پی پی کنی
بعد چند بار تو شورتش پی پی کرد هیچی نگلتم هی باهاش حرف زدم
یبار گف دارم و رفتیم خلاصه یک ربع جشن خدافظی با پئ پی که بدیائ تو دلمون بود رفت رو تو دسشویی داشتیم 😂
ب هچ وج پوشک نکن اینجور عادت میکنه دخترمنم اوایل میترسید از دستشویی میگفت کرمو منو میخور ی مدت رو صندلی گاشو میزاشتمش گوشی میدادم دستش یا باهاش حرف میزدم حواسش پرت میشد کارشو انجام میداد بعدشم میگفتم پی پی میخاد بر پیش مامانش مهربونع کلی حرف ها چرت پرت تا ترسش کامل ریخت
دختر منم همینطوره😑
برعکسش پسرمن.روانم بهم ریخته پی پی خودش میره جیش کلا فراموش کرده قبلا بلد بود الان نمیدونم چش شده یادش میره اگ خودم نبرمش
وای مثل پسر من هنوز بعد دوماه میگه فقط تو پوشک نمیدونم چیکار کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.