طبیعی
طبیعی.
خداروشکر طبیعی😁
اولی بریچ بود سزارین شدم دومی هم که سزارینه
سزارین
سزارین
سزارینم
سزارین بودم اولی رو
هفته قبل رفتم سونو گفتن که نچرخیده و هنوز به پا هست احتمال داره بچرخه؟
سزارین بودم اولی اختیاری اینبارم انشالله
سزارین زایمان دومم قبلی اختیاری سز بودم
سزارین
اولی طبیعی بودم اگه مشکلی پیش نیاد و با سر باشه طبیعی ام
پنج شنبه خدا بخاد سزارین
من سزارین بودم
سزارین
چون دیابت دارم 38هفته باید زایمان کنم
سزارین دومی ام
من طبیعی تااینجا. چون سرش تو لگنه و دکتر سونو گفت طبیعی..حالا هفته ی دیگه میخام برم پیشدکترم برای تحریک لگن
من خودم سر شکم اولم سزارین اختیاری انتخاب کردم
من سزارین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.