بچه ها شما زایمانتون طبیعیه یه سزارین؟

۲۰ پاسخ

طبیعی

طبیعی.

خداروشکر طبیعی😁

اولی بریچ بود سزارین شدم دومی هم که سزارینه

سزارین

سزارین

سزارینم

سزارین بودم اولی رو

هفته قبل رفتم سونو گفتن که نچرخیده و هنوز به پا هست احتمال داره بچرخه؟

سزارین بودم اولی اختیاری اینبارم انشالله

سزارین زایمان دومم قبلی اختیاری سز بودم

سزارین

اولی طبیعی بودم اگه مشکلی پیش نیاد و با سر باشه طبیعی ام

پنج شنبه خدا بخاد سزارین

من سزارین بودم

سزارین
چون دیابت دارم 38هفته باید زایمان کنم

سزارین دومی ام

من طبیعی تااینجا. چون سرش تو لگنه و دکتر سونو گفت طبیعی..حالا هفته ی دیگه میخام برم پیش‌دکترم برای تحریک لگن

من خودم سر شکم اولم سزارین اختیاری انتخاب کردم

من سزارین

سوال های مرتبط