۱۳ پاسخ

به شما واجب نیست که عزیزم بچه شیرخوار داری با این همه جنگ و درگیری و استرس همون شیر استرسی هم که میدی بچتو از همونم محروم کنی ....

هم روزه گرفتم کامل هم کامل شیر دادم بگیر عزیزم راحت باش

من روزه میگیرم ب دخترمم شیر میدم خداروشکر تا الان اوکی بوده

من میگیرم
تاحالا شیرمم خشک نشده

آره من میگیرم شیر هم میدم
خداروشکر خشک نشده

من روزه میگیرم
بچم بیشتر شیرمیخوره

روزه میگیرم البته گاهی شیرخشکم میدم بش ولی از دیروز مریض شده و یکسره میخواد شیر خودمو بخوره خدا توان بده بقیه شم بگیرم

من شیر می دم روزه هم میشم دختر ۷ساله ام هم اصلا روزشو هنوز نخورده کلشو گرفته به حرف منم گوش نمی کنه پسرمم ۱۰سالشه اونم اصلا نخورده کامل روزه هست وقتی بچه‌ها می تونن پس همه می تونن روزا خیلی کوچیک هست ۵نیم اذان میشه

جز مادر بودن تا دوسال چیزی بهت واجب نیست به بچت شیر بده!!! چه دینی ک بخوای از شیر دادن بچه محروم باشه ک تو مسلمانی کنی!!! هیچی هیچی هیچی از بچه‌ت مهمتر نیست تو مادری.

من یه روز در میون بگیرم
بتونم میگیرم ، ضعف کنم میخورم
خدا سخت نمیگیره به ما

من یک روز در میون میگیرم
غذاش میدم شیرم هم کم نشده

من نمی‌گیرم . همینجوری دارم غذا میخورم شدم پوست استخون . اگرم با این وضع روزه بگیرم چندوقت دیگه یه خاطره ازم میمونه

خب شیر تو سینت پر شده بده بهش

اون چرا شیر نمیدی عزیزم خب چون بچه نخورده جمع شده

سوال های مرتبط