شهر ما چنین مغازه ترشیجاتی داره 🤤🤤

پوشک بچه
شب خشک بچه

تصویر
۱۵ پاسخ

اخ که دلم تنگ شده واسه ونایی
شهریور اونجا بودیم

آره ماهم دوتا داره معرکه اس یعنی 🤤😋

سلام وقت بخیر
اسم مغازه ی چیه

وای منم میخوام 😭

آره داریم😍

من عاشقققق ترشیجاتم🥹

اخی چ حس خوبی بین این هنه پیام استرس زا

تبریزیا از هرچی مربا میسازن
بروجردیا هم ترشی شو بار میذارن🤣

توی دهنم سیل اومد😋🤤🤤🤤🤤

ازشهرتون خوشم نمیاد اصلا😂😂

خوش به حالتون. صدای انفجار داره میاد. هواپیما بالاسرمونه. احتمالا هواپیمای دشمنه. صداش میاد.داره بالاسر منطقه میچرخه و میزنه. حدود ده تا صدا اومد شیشه ها لرزید. از استرس خوابم نمیبره

نوش جونتون باشه چه ترکیب قشنگی

اخخخخخخ دلم خاست

اره داره گلم

نه متاسفانه

سوال های مرتبط

مامان بردیا👼🤍🍼 مامان بردیا👼🤍🍼 ۱ سالگی
مامان وروجکهاو💙آیهان مامان وروجکهاو💙آیهان هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فاطمه و تودلی🤰 مامان فاطمه و تودلی🤰 ۲ سالگی