سلام اگه کسی کیست داشته باشه پریود نمیشه؟؟

۳ پاسخ

من کیست داشتم ولی پریودم منظم بود

بدن با بدن فرق داره
بعضیا دیر تر میشن بعضیا کلا نمیشن بعدش تو بارداری به مشکل میافتن

نه من ۱۵ روز عقب افتاد

سوال های مرتبط