۶ پاسخ

اره جانم منم شیش هفته و یه روز رفتم تشکیل شده بود

من هفته دیگه میرم بشم ۷هفته و ۴ روز

هفت هفته و سه روز برو

زوده تا ۸هفته صبر کن الکی استرس نگیری

تا ۸هفته صبر کن

اره عزیزم من ۶ هفته ۵ روز رفته بودم تشکیل شده بود

سوال های مرتبط

مامان 𝓬𝓱𝓲𝓬𝓴 🐣 مامان 𝓬𝓱𝓲𝓬𝓴 🐣 هفته سی‌ونهم بارداری