سزارین چند دقیقه ظول میکشه

۹ پاسخ

واسه من عمل کلا ۱۵ دقیقه
و‌ریکاوری چون ایپدپرال طبیعی هم زده بود و سزارین اورژانسی شدم حدودا ۱۰ صبح رفتم تا ۲ ظهر تو ریکاوری بودم

ببین برای من ۱۰مین طول کشید بچه دنیا اومد بقیشم که دوخت و دوز ۳۰دقیقه بود و تمام هیچیم نفهمیدک بهترین تجربه زندگیم بود

کلا با ریکاوری نزدیک 1ساعت

خود عملم ۱۰ دقیقه
نیم تا یک ساعت هم ریکاوری بعدشم اومدم بخش

خود عمل ۱۰ دقیقه بعدش ریکاوری زمانبره

واسه من که به حدی سرعتی گذشت انگار ۱۰ دقیقه بود

فک کنم اتاق عمل ۲۰ .۳۰ دیقه طول بکشه

کلا ۵ دقیقه با ۱۰ دقیقه داخل اتاقی.بعدش دوساعت ریکاوری

نیم ساعت

سوال های مرتبط

مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۷ ماهگی
مامان آواو بادمجون😍 مامان آواو بادمجون😍 ۳ ماهگی
مامان پناه خانوم مامان پناه خانوم ۱ ماهگی