واسه من عمل کلا ۱۵ دقیقه
وریکاوری چون ایپدپرال طبیعی هم زده بود و سزارین اورژانسی شدم حدودا ۱۰ صبح رفتم تا ۲ ظهر تو ریکاوری بودم
ببین برای من ۱۰مین طول کشید بچه دنیا اومد بقیشم که دوخت و دوز ۳۰دقیقه بود و تمام هیچیم نفهمیدک بهترین تجربه زندگیم بود
کلا با ریکاوری نزدیک 1ساعت
خود عملم ۱۰ دقیقه
نیم تا یک ساعت هم ریکاوری بعدشم اومدم بخش
خود عمل ۱۰ دقیقه بعدش ریکاوری زمانبره
واسه من که به حدی سرعتی گذشت انگار ۱۰ دقیقه بود
فک کنم اتاق عمل ۲۰ .۳۰ دیقه طول بکشه
کلا ۵ دقیقه با ۱۰ دقیقه داخل اتاقی.بعدش دوساعت ریکاوری
نیم ساعت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.