۲ پاسخ

احتمالا رفلاکس داره ببرش دکتر

میگن خوبه بالا بیاره. حتما خیلی شیر میخوره معدش پرمیشه

سوال های مرتبط

مامان معجزه❤😍😘🥰 مامان معجزه❤😍😘🥰 ۱ ماهگی