عزیزم مثل دختر منه من سه بار دکتر بردم
اخرم لبنیات و گوشت قرمز و ارده کنجد و کیوی و توت فرنگی و بادام زمینی و بادام هندی رو کلا تا شش ماهگی گفت اصلا نخورم
و شیرم زود زود ندم
آرمایش مدفوع گرفت گفت حساسیت به پروتئین گاویه
و گفت حتما آروغشم بگیرم و ده دقه صاف نگهش دارم بعدم تو کریر بخوابونمش چون شیب داره
شاید شیر زیاد میدی معدش پر میشه
بعدش دو بار اروغ بگیر بذار خوب هضم کنه
ده پونزده دقیقه تو بغلت ایستاده نگه دار
زیر سرش بالش بذار ، جوری که از نصف کمر به بالا رو بالش باشه حالت شیب دار
اگه دیدی ادامه داشت ، به دکتر بگو
نه عزیزم شاید رفلاکس داره .آروغشو میگیری بعد هر شبردهی؟تا ۲۰ دقیقه باید آروغ بگیری و نخوابونیش .جای خوابشم شیب دار کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.