نه خطرناک نیست
بچه ها ۳تا۴ماهگی فرق بین سیری وگرسنگی رو نمیدونن فقط ولع مک زدن دارن میخورن واضافه شیرو بالا میارن هردفعه که نق میزنه اگه تازه شیر خورده فقط بقلش کن آرومشکن باهر نق ونوقش شیر بهش نده
پسر من خیلی میخوره خیلی بالا میاره از دماغش هم میاد گاهیی
گاهی ام پنیریه بردم دکتر گفت اشکال نداره اضافه شیره رفلاکسم نداره
چ اندازه س برا منم بالا میره اما همیشه ن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.