۹ پاسخ

ماهم پریروز ششمیش بود
اصلا باورم نمیشه ۶ سال از شروع بدبختیم‌میگذره

هیچی بهش تبریک بگو😬

ماهم دو ماه دیگه میشه 8سال باورم نمیشه 8سال گذشته

منم چند روز دیگه ۱۴ همین سال گرد زدن امضای بدبختیمه با لج بازی بخاطر تصمیم خانواده

اگه همش تو برنامه ریزی کردی ک عادتش دادی اونم الان ب فکرش نیست چون خیالش راحته تو حواست هست اگه قرار باشه کاری کنی...اگه خیلی درگیر تو و من نیستی که وای جرا تو اینکارو نکردی و چرا تو خواست نبود هرجور دوست داری یه کیک کوچیک بپز یه غذای خوب درست کن دور هم جشن بگیرید

تو این چند سال فقط تو بزنامه ریزی کردی یا مثلا اونم یه سال پیش قدم شده؟

منم موافقم
بهش تبریک بگو که تورو تونست بگیره
خیلیییی ام تبریک بگو
بشین پاشو هی تبریک بگو بهش

بشینید برا سلامتی همدیگه دعا کنید

مبارک باشه عزیزم
ایشالا که سالهای سال به پای هم خوشبخت بمونید

سوال های مرتبط

مامان چش رنگی💚 مامان چش رنگی💚 ۲ سالگی