خانما یکم رب بزنم به سوپ پسرم اشکال داره؟

۶ پاسخ

نزنی بهتره
بجاش پوره گوجه بزن

آره بابا یکم بزن طعم دار میشه بهترم میخوره

گوجه بزن

من نمیزنم ... گوجه میزنم براش

من که میزنم

نه بزن من گاهی میزنم

سوال های مرتبط

مامان ماهان کوچولو مامان ماهان کوچولو ۱ سالگی
مامان عرفان مامان عرفان ۱۵ ماهگی