۳ پاسخ

تشکشو شیبدار بزار زیرش بالش بزار اگ تشک مخصوص نداری شیرشم کم کم بده فاصله نیم ساعتی نده اگ زیاد خورد سعی کن یکساعت و نیم ندی پستونک بزار ک بمکه شیر خواستنش بخاطر دردشه و اینکه ولع مکیدن داره پستونک درمانش میکنه فکشم قوی میکنه شیردادنی هم سرشو با شیب بگیر ک شیر بره پایین

رفلاکسه گلم ببرش دوتز شیرم نده زیاد اگ خواست پستونک بدع

رفلاکس

سوال های مرتبط

مامان ساریژ♥️ مامان ساریژ♥️ ۵ ماهگی