۳ پاسخ

من اوایل با اب ولرم قاطی میکردم بعد یکی مامانا تو گهواره گفتن با شیر هم خیلی خوب میشه و بچه دوست داره امتحان کردم دیدم اره بچم خیلی دوست داشت دیگه با شیر ولرم قاطی میکنم

با یکم آب

با آب روی قوطی توضیح داده

سوال های مرتبط